søndag den 29. januar 2012

...



Jeg er ikke så god med overskrifterne her for tiden.

Til gengæld har min sne-dag været fantastisk. Det blev Anne og Cathrine i stedet som legede med mig i sneen. Vi lagde hårdt ud med at bygge en snemand, som I kan se på billedet over.
Derefter hyggede vi med varm kakao og flødeskum selvfølgelig ;-)

Derefter så vi selvfølgelig håndbold, som også fortjener at blive nævnt. Tillykke drenge. Gid jeg ikke skulle på arbejde i morgen, det er nemlig min fars bus som skal køre med dem, hvilket betyder at jeg kunne have fået en plads i bussen, hvis jeg havde tid. Org, det er der man lige skal tænke på pengene hvilket også er nødvendigt, eftersom at jeg lige har købt en lidt for dyr playsuit på asos.


Image 1 of IRO Silk Playsuit With Eyelet Detail


Nå sidespring, men et sidespring der er værd at nævne. Så er tøjet til Lemvig Upcoming Festival 2012 sikret, hvilket er på fredag. Jeg har tænkt mig at lave et lille indlæg med Lemvig Upcoming Festival, da jeg selv stod for det sidste år, og derfor er blevet glad for festivalen, så måske kommer det en af de næste dage. :-) Til sagen Maja. Efter aftensmad, tog vi op og kælkede.

Super hyggeligt. Tak for en dejlig aften til Anne og Cathrine og god aften til jer andre. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar