tirsdag den 3. januar 2012

Happy New Year

Nytår bliver ofte hippede totalt. Man overvurder aftenen og stempler den som åres fest - det ender ofte i skuffelse og en tom følelse den første januar.. Mine nytårsaftener so far har været semi okay, men de har alle været præget af denne følelse på en eller anden måde. Sådan skulle det heldigvis ikke være denne nytårsaften. Den var simpelthen bare fantastisk. Jeg tror det var fordi jeg lod mine forventninger blive på et niveau hvor jeg selv kunne følge med - og så bare fordi den sad lige i skabet.

Tøj:
Kjole: Won Hundred
Jakke: Pels, So Ein Ding, se tidligere indlæg
Kæde: Topshop
Sko: Genbrug.. Kunne ikke havde højhælede på pga. min fod.


Dagen begyndte klokken halv syv, da jeg først skulle hjem fra Oliver. Jeg skulle hjem og gøre mig klar inden jeg skulle hente Cathrine klokken otte. Klokken halv ni skulle Cathrine, Caroline og jeg have pandekager hjemme hos Anne i Holstebro inden turen gik videre til Århus. Allerede der kan man nok godt høre at dagen bliver god..
Efter en god morgenmad, bestemte vi at Cathrine skulle hjælpe Anne med at pakke færdig, og Caroline og jeg tog ned i byen for at finde en værtindegave til Laura. Det fik vi også købt, men men men, vi fik også købt noget til os selv, nemlig disse smukke rødvinsglas. 12 for 200 kr. WOW sikke et kub.


Så gik turen til Århus. Da vi kom hjem til Laura, stod hun klar med frokost hvilket bare var super lækkert. Lauras kæreste Morten og hans to studievenner Mathias og Emil var der også, og det var dem som skulle lave maden, hvilket var et hit.. Dronningens nytårstale var dog ikke en succes hvis man spørger mig. Jeg syntes simpelthen den var dårlig og intetsigende.

 

Men som sagt var maden lige i skabet, så det kunne hive lidt op på den skuffende nytårstale. Vi var dog alle lidt for mætte til at spise desserten, så det var lidt en skam. Det skal dog lige siges at nytårstalen ikke var helt dårlig eftersom at der var chips med dip og Asti som tilbehør. Hihi.
Nytårsfyrværkeriet var ikke noget at råbe hurra for, fra min side af, men jeg tænkte at eftersom vi var i Danmarks næststørste by, var der nok nok at se på, hvilket viste sig at være rigtig.  
Derudover blev der bare hygget med musik, lege og selvfølgelig god stemning og massere at drikke.



Efter klokken tolv hvor champagne var poppet og vi var hoppede ind i det nye år, smuttede Anne,
Cathrine, Caroline og jeg over på den anden side af vejen hvor Ane min kusine holdt fest.







Nytårsaften var i særklasse. Tak til alle de søde mennesker som var med til at gøre den fantastisk.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar