tirsdag den 3. januar 2012

Back

Efter 4 dage uden internet er det skønt at komme tilbage til den tidsfordrivende verden fyldt med pop-ups og underholdning i særklasse, sådan en regnvejrsdag.
Først: Godt nytår!

Min nytårsaften var i intet mindre end fuldkommen, men den fortjener et indlæg for sig selv så snart jeg lige får fat i billederne.. :)
Derimod har jeg lyst til at fortælle lidt om min skønne dag i dag.
Cathrine og jeg skulle ud og besøge Anne, som snart skal flytte fra sin gamle lejlighed. Vi havde først planer om at hjælpe hende lidt, men vi fik hurtigt den idé at køre i genbrugsland i stedet, hvilket viste sig at være en god idé. Jeg købte et vækkeur, et billede og to rammer.


Jeg har længe ledt efter sådan et vækkeur, så derfor var det bare super duper
at jeg fandt det i dag til kun 10 kr. og så dur det endda. :-)

 Som jeg har nævnt tidligere, har jeg bare noget med billeder, og dette billede stod der også klart Maja på. Det kostede dog 150, men jeg synes også det er det værd, for jeg er sikker på at jeg bliver utrolig glad for det.
 Billedet i midten sidder i den ene af mine nye rammer. Jeg samler på gamle rammer så derfor var det skønt at finde netop dette til kun 25 kr. der er dog ikke glas i det, men sådan et kan jeg nok godt finde. Billedet er af min far i midten og hans to brødre ved siden af.
 Den sidste ramme er guldramme med min lille niece Siv i. Jeg synes den har fået en god plads ved siden af min seng, så jeg kan kigge på min smukke niece så ofte som jeg vil. :-)


Anne købte en super fed taske i brun, og både Cathrine og mig var virkelig nede over at hun fandt den først. Efter vores tur i genbrugsland, tog vi ud og spiste, da der simpelthen ikke var plads i Annes lejlighed pga. flyttekasser. En god afslutning på en god dag.

Turen går hjem til Nissum.. Fjolleri i bilen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar