mandag den 9. januar 2012

Dreamworld



Acne er et drømme-scenarie af cool, elegant og respekteret tøj som ofte er lidt for dyrt til min pengepung men som kan give lidt inspiration og drømme-tænkning.   



Dog har jeg valgt at bestræbe mig efter disse to fantastiske overdele. 
Speciel elsker jeg frakken øverst. Men læder-vesten er også super smuk, men nu har jeg også bare noget med læder. Har svært ved at gå ud af døren uden min elskede læderjakke, så det er nok en af grundene til at jeg bare har en svaghed for denne vest. 


ACNE PAPER:











Længe leve acne, deres paper, deres smukke tøj og ikke mindst deres vellykkede stil generelt. Man kan jo ikke andet end blive glad når man ser på disse billeder. 

Ja så kom der et lille indlæg mere.. Nu vil jeg i seng og se noget friends. Altid en god måde at falde i søvn på. Godnat, sov godt derude. :-) KH MAJA. 

2 kommentarer:

  1. Ja, det er altså bare noget nice tøj!
    Håber det går bedre med visdomstanden?
    <3

    SvarSlet