torsdag den 12. januar 2012

Handlove

Først vil jeg gerne undskylde mit høje fravær her på bloggen, men det skyldes simpelthen det dårlige internet vi har hjemme hos os. Lige nu har jeg internet, og så må jeg hellere lægge nogle af mine seneste beskæftigelser og tanker ind. :-)

Men først en sang som jeg har haft på hjernen hele dagen.
Red Hot Chili Peppers med Suck my Kiss. ;-)  




Som I nok har lagt mærke til, hedder dette indlæg handlove. Dette skyldes at jeg i dag har sorteret i mit neglelak, og jeg er nu nede på 18 neglelak, hvilket er en stor forskel fra før hvor jeg havde 39. Mange af dem var tørret ud eller bare for 90'er agtige på en mislykkede måde. Jeg gad godt være en af dem som KUN havde Chanel og Dior neglelak, men dem ejer jeg kun 7 af. Men det kommer nok.. Billeder af nogle af mine neglelak.
Først skal I lige advares. Jeg kan ikke lægge flot neglelak på. Dette ved jeg, mine veninder og nu også andre som evt. læser denne blog. Men der tænker jeg bare, og hvad så, det er da også en skod ting at være god til..
Efter at have taget disse neglebilleder, fik jeg sådan lyst til at tage billeder af min nye ring, som jeg har købt til mig selv:
Den nederste ring var min yndlings inden jeg købte den lillae, (den på det øverste billede)
Yndlings halskæder..
Nu vil jeg tilbage til mit maler/spray projekt over i garagen. Glæder mig til at vise det endelige resultat af mine pink slå-ud-borde. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar