mandag den 9. januar 2012

Kulturelle mennesker

Endelig tilbage.. Er træt af vores lorte internet.. Der er sket meget siden mit dyreflip. I fredags var jeg til fødselsdag i Århus hvor jeg fik set mine to skønne kusiner. Oliver og jeg kom hjem ved 22 tiden, og så blev vi fristede til en enkelt på tante (Den lokale bar i Lemvig) Det udviklede sig godt nok til at vi var hjemme klokken halv seks, men sådan kan det jo gå..
I lørdags var jeg til Carolines 20 års fødselsdag. Tak for en super fest og en skøn bytur i Holstebro.. <3
I går tog Oliver og jeg et smut til Århus. Vi havde hørt om et antikloppemarked, og derudover skulle vi bytte en bil for min far. Jeg fandt et fint slå-ud-bord med tre borde. Der var fliser med blomster for oven. Jeg vil have det spraymalet pink. Der kommer billeder af det senere. Efter vi havde kæmpede os rundt i en lille hal med 70.000 andre mennesker, hvor gennemsnitsalderen var på 75, ringede min storebror som arbejder på Aros. Han kunne få os gratis ind hvis vi ville. Det gjorde vi så, hvilket viste sig at være en succes.
Billeder fra ArOs.. Dårlig kvalitet..


Vi fik set alle udstillingerne, og det tog ca. halvanden time. Udover at have lidt ømme ben, var der ingen brok fra hverken Oliver eller min side af, vildt.. Vi var begge meget betaget af noget som hed "røgrummet". Derudover var "de ni rum" og "Søren Lose udstillingen" interessante. Generelt er det et godt alternativ til en hyggelig dag hvis ens hverdag kan blive lidt for monoton.
Den hyggelige dag blev afsluttet med en tur på Jensens.

Da jeg kom hjem begyndte en voldsom tandpine at dukke op, og det viser sig at jeg har fået betændelse i min ene visdomtand. Øv øv.. Så kan man da også bare ligge og have ondt af sig selv med klassikeren
"10 things I hate about you" og massere af pencillin.

EKSTRA: Derudover har Oliver og jeg været i "dukkehuset" sammen, for at finde nogle gamle trækasser til hans værelse, hvilket lykkes os at finde. http://www.evasdukkehus.dk/forside.aspx er hjemmesiden på denne skønne butik som jeg har gjort flere gode fund i.
Inspiration: I fredags blev jeg i min berusede tilstand utrolig inspireret af Mads Krabbe som er fotograf. Han viste mig nogle af sine billeder, og jeg blev specielt betaget af hans billeder af gamle mænd. Jeg syntes virkelig de var smukke. Derfor har jeg bestemt at jeg her en af de næste dage vil tage nogle billeder af min mormor og bedstemor og bedstefar, da jeg synes det er en meget livsbekræftende måde at få kunsten til at blomstre på. Dermed ikke sagt at det jeg laver bliver kunst, men eftersom at overskriften er kulturelle mennesker, skal den lige med.  :-) Vil man se mere af Mads Krabbe, er hjemmesiden http://www.madskrabbe.com/#/76039

Det var alt fra mig. Måske ikke det bedste indlæg, men så kan vi jo skylde skylden på tandpinen. ;-) Hej hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar