lørdag den 28. januar 2012

d. 28 januar 2012

Im hot!

 
Lige hvad overskriften angår, befinder jeg mig ikke lige i det kreative hjørne i dag, men det kan sgu også blive for klovnet..
- Jeg skal nemlig ind på lidt forskelligt, simpelthen fordi jeg har så meget jeg gerne vil dele.


Først vil jeg sige tusinde tak for i går. Hyggede med Jonas, Mads, Anne, Laura, Cathrine og Caroline, med lækkert mad (flot Maja, Cat og Caro!) og verdens sjoveste leg, bro tror jeg det hed. - Desværre tog vi ingen billeder.. Men stadig en aften der bliver husket.
smile and jump because of happiness. Cathrine.



Derefter: Så er sneen kommet til Nissum og mit indre legebarn kommer straks frem!
I den ellers ikke så eftertragtede by, ligger den bedste kælkebakke jeg har prøvet i Danmark, (den kan selvfølgelig ikke måles med pisterne i Østrig), hvilket er et stort plus når man som undertegnet elsker fart og har tre kælke til at stå i baggangen.
Nu venter jeg bare på at Oliver kommer hjem fra Hamborg så han kan komme med mig ud og kælke, hvilket vi har gjort før, med stor succes. I morgen tager vi en kælketur, eller to, nu ser vi hvad der sker, og jeg har i sinde at tage nogle lækre billeder så alle dem der ikke har sne, kan sidde og blive lidt misundelige.


NU MÅ JEG GÅ. NÆSTE INDLÆG KOMMER SENERE I DAG. DET KOMMER TIL AT HANDLE OM EN JALOUX MAJA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar