onsdag den 18. januar 2012

'Blog'kade

Jah, 
man leger lidt med orderne, 
det gør man altså. 
Jeg hentyder selvfølgelig til min lidt kreative overskrift^ 
Her de sidste par dage, 
har bloggen stået lidt stille, 
men det har faktisk hverken noget med 'blog'kade 
eller 'blog'out at gøre. 
Haha, 
jeg er lidt sjov. :-) 
Det er simpelthen fordi jeg har haft så travlt i den her uge.. 
Mor og jeg gør rent som aldrig før, 
et rum af gangen. 
Og derudover er der mange andre ting
 som skyldes min passivitet og tornerosesøvn de sidste par dage.. 


Nu hygger jeg med en dejlig Oliver. PULCHRUM! (hyggeligt på Latin)
Vi leger med et sjovt program på hans telefon som hedder Lightbox, det smarte ved dette program er at det det bliver lagt direkte fra telefonen over på nettet, og så kan man selv vælge hvem man vil dele det med. - og selvfølgelig mange seje effekter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar