fredag den 30. december 2011

En dag som Maja.





08.13 Godmorgen Maja.. Bliver vækket af en lidt for frisk hund som tror vi skal lege.
08.25 Godnat.
09.40 Så er det op.
10.15 Efter at have set ligegyldig fjernsyn, tager jeg mig sammen til at gå i bad. Lytter til min Lykke Li CD, når dog et par sange eftersom jeg ikke er den hurtigste bader, men den bedste af dem efter min mening er Get some:

10.58 Spiser morgenmad.. Rugbrød
11.05 Hjælper far med at gøre en bus ren.
11.47 Færdig. Mor er kommet hjem. Hun har købt blåbær. Årh ja tak.
11.48 Har spist alle blåbærerne. ØV.
12.00 Går ind og skriver i min blog..
To be continued
12.35 Læser det nye costume og bliver inspireret af Spon Diogo som vandt max factor new talent award 2011. Bestemmer at hvis jeg engang bliver super skinny og super rig, vil gå i deres tøj. Læder, pels og sort enkelthed på den sofistikerede og lidt provokerende art. Wow.



13.06 Spiser frokost med mor.
13.24 Kører en tur en skoven, tager min cykel med, sætter musik i ørerne og cykler den sædvanlige rute.
14.50 Efter at have klædt om, smutter jeg op til bedstemor og bedstefar, og holder fødselsdag for bedstefar som bliver 91 :)
16.05 Går hjem igen.
16.15 Kommer til at gå ind på Urbanoutfitters, kommer derefter til at bestille en buksedragt.
16.27 Efter at have nørdet for meget på Urbanoutfitters, Asos og Topshops hjemmesider, begynder jeg at sotere i mine billeder jeg har fået af min mormor.  
to be continued
17.10 Så blev der lidt styr på det. Hjælper mor med at lave mad.
17.45 Spiser aftensmad.
18.08 Ser resten af Krummerne 3 (Jeg har bare noget med ham der krumme ;-))
18.35 Pakker til i morgen tidlig, hvor jeg og tre af mine veninder, Caroline, Anne og Cathrine kører til Århus for at fejre nytårsaften hos Laura, som har været så sød at invitere os..
18.43 Gider ikke pakke mere, bestemmer jeg pakker færdig i morgen
18.44 Tænker på at jeg glæder mig til at spise pandekager hos Anne i morgen tidlig!
18.49 Skriver med min søde kæreste. <3
18.51 Aftaler at være sammen med Oliver.
To be continued
19.04 Skaber mig med kameraet.




19.46 Kører ned til Oliver..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar