mandag den 26. december 2011

Ikke navngivet

Hey hey. Nå så fik jeg endelig tid til at skrive et lille indlæg igen, eftersom at jeg er tvunget til at ligge i sengen med foden opad. Dette er hvad der sker når man tager for høje stiletter på den 25 december i Lemvig by.. Så er det altid noget at der er krummerne i fjernsynet, (det er altid rart med nostagiske øjeblikke) og at man har et fint nok sovehjerte. Min jul har været præget af familien, hvilket der også stod den ville ifølge mit horoskop, så det et lille applaus skal Women da have.. :) eller også havde de bare taget julen i betragtning hvor det netop gælder om at bruge kvalitetstid med de elskede. Men anyway. Det har været en kæmpe fornøjelse og se familien igen, ikke mindst mine to skønherlige niecer som kan gøre en hver dag til noget særligt:)


1 kommentar: