lørdag den 17. december 2011

Majas Blog has arrived.

Hurra. I dag er en stor dag for mig Maja Trillingsgaard. Nemlig den dag hvor jeg beslutter at man ikke behøver være flere 1000 km væk eller være professionel modeblogger for at oprette en blog. Blogs er ultrafede, et frirum hvor man kan lade egoismen styre hen i en retning hvor det kun er ens egne tanker og ideer der får lov at blive set. Ja okay jeg ved godt at mange opretter en blog fordi de er ude og rejse og derfor igennem dette netværk kan fortælle den lille familie derhjemme hvor sjovt de har det, og det virker da også meget mere naturligt end at mig, som hverken rejser eller har særlig meget forstand på mode går ind og opretter en, men okay, så lad os se det faktum i øjnene at jeg er lidt af en wannabe på det punkt. :)
Velkommen til min blog. Jeg ved ikke helt endnu hvad den kommer til at handle om. Sikkert nogle af de daglige ideer jeg får, og som sjældent ser dagens lys, eller den fede kjole jeg ser i Elle som mit vikarjob ikke helt kan leve op til. For hvis de kommer herind er jeg da kommet et skridt nærmere på vejen, og ja lad mig så til sidst indrømme det.... Det er lidt sex-and-the-city-stil at have en blog. Kh. Maja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar