søndag den 18. december 2011

Hvad du ønsker skal du få..

SPARKLE LIKE STARS   
 

Denne fine kjole er fra mærket "Cos" Den koster €250 og det svarer til ca. 1860 kr. Den ville være den perfekte nytårskjole i mine øjne. Så hvis nogen føler en stor træng til at være gavmild her i den søde juletid, så har jeg her ideen. 

I morgen kommer flere ønsker. 
Men nu vil jeg i seng, og falde i søvn til dette dejlige nummer fra The Black Keys: 





Okay Maja, kom ned fra stjernedrømmene og find realismen frem.. Dette har jeg tænkt mig at gøre ved hjælp af min yndlings webside nemlig http://www.urbanoutfitters.com/ 
Jeg kunne, uden en eneste form for overdrivelse, fylde 100 sider med ønsker fra urbanoutfitters, men jeg har fundet tre toppe/trøjer som har fået pladser på min ønskeseddel.




Hjemmesiden er helt sikkert værd at besøge. Ikke nok med deres fede unikke tøj, de har også en afdeling med Home&Gifts hvor man kan bruge flere timer på at kigge på alt lige fra sjove kopper til fede kamara'er.
I julegave sidste år fik jeg af min kæreste et super fedt kamara, som jeg netop havde set inde på hjemmesiden. Den hedder Lomography Diana mini og er totalt retro idet at den fungere som et gammelt karama, nemlig vha. film. Man køber altså sine filmruller ved siden af, som man kan få i alle farver og med alle fede effekter.

Det er først efterfølgende at jeg har købt en blitz, da den købes ved siden af og er ligeså dyr. Prisen for kamaraet er på ca. 500 kr, og jeg synes bestemt det er en fair pris, når man ser billederesultaterne, der er retro, unikke og superfede. Det sjove ved sådan et kamara er også at man ikke kan gå ind og slette i billederne, som vi moderne mennesker ellers har en stor tendens til, tror jeg, og på den måde giver et forfalskede og perfektionerede billede af virkeligheden. Her er man tvunget til at tage selv de "dårlige" billeder med, hvilket i sidste ende kan være en god ting..   billederne nedenunder viser nogle af de fede farver og effekter man kan få til sit kamara.





Nå men nu kom jeg jo helt ud på et sidespor, typisk mig. Men flere ting jeg ønsker mig. Som tidligere nævnt skal to af mine bedste veninder og jeg snart flytte i lejlighed, og det kræver jo "flytte-hjemmefra-ting" og jeg har prøvet at undgå det både til studenterfest og fødselsdage bevidst, fordi jeg simpelthen har et problem med den kedelige typisk danske ide at vi alle skal have margrethe skåle og rosendahl knive osv. men ja jeg er også blevet ældre, og mit lille ungdomsoprør der handlede om at alt skulle købes i genbrug, er ved at tage lidt af, så derfor gør jeg nu glædeligt plads til "flytte-hjemmefra-ting" på min ønskeseddel. Dermed ikke sagt at jeg har overgivet mig til Margrethe eller Rosendahl endnu, men vi er kommet et skridt på vejen med disse fine Le Creuset gryder i hvide.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar