onsdag den 7. marts 2012

Mit awesome liv..

Okay jeg burde nok lade vær, eftersom min blog ikke skal bruges til irrelevante bemærkninger. Men jeg må da sige at jeg finder det vældig interessant at den på det seneste er blevet så attraktiv at den ligefrem bliver drøftet i et andet forum. Så kan jeg komme til sagen. :-)


Hej igen. Jeg ved det er ved at være et godt stykke tid siden jeg har skrevet på bloggen sidst, men det skyldes at jeg pga. mit awesome liv, har været så privilegeret at være på to ferier i træk. Først Egypten, derefter Østrig. Så snart jeg får fat i billederne, kommer der et par indlæg om det. Ellers vil jeg bare sige god dag til alle. :-)




































Ja så kan jeg vel ligeså godt indrømme det, jeg har en kæmpe svaghed for ham her.
Robert Pattinson. Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar