onsdag den 14. marts 2012

Marketplace

Hej igen.
Jeg skriver i aften fordi jeg gerne vil dele en super fed hjemmeside. I har nok hørt om den, hvis I ved hvad asos er, for inde på asos kan man gå ind på "Buy and Sell" hvor man ligesom trendsales kan købe og sælge tøj. Jeg er lidt af en genbrugspige, så derfor har jeg intet imod at det er brugt tøj.
Hvis I ikke allerede har taget et kig, synes jeg bestemt det er det værd.  https://marketplace.asos.com

Jeg fik jo slået fast at jeg er lidt af en wannabe i min spæde tid som begynderblogger, hvis jeg da kan frasige mig denne titel efter så kort tid som "blogger", hvilket fører mig hen til denne jakke, som er en total wannabe jakke af jakken i Lana Del Rays musikvideo, Born To Die. Ja jeg fandt den ægte, men eftersom det var mulberry og kostede hele min børneopsparing, droppede jeg hurtigt tanken om orginalen, og da jeg så faldt over denne efterligning til kun 564 kr blev jeg bare glad.
Så nu kan jeg lege Lana, jeg mangler bare lige hendes smukke ydre og ham den lækre med alle tatoveringerne og huller i ørerne.




2 kommentarer:

  1. Sød og personlig tekst! Og jakken er jo for cooooool! :):)

    SvarSlet
  2. Mange tak! :) Ja jeg er også helt solgt. :)

    SvarSlet