søndag den 18. marts 2012

Ja tak.



Hej, håber I alle nyder jeres søndag.
Jeg må ærlig indrømme at jeg er ramt efter en skøn fødselsdagsfest for to af mine veninder i går. :-)
Men kan man andet når man først kommer hjem klokken syv Maja Trillingsgaard.
- Derfor fortjener jeg også at forkæle mig selv lidt, tænker jeg. Og selvom jeg er ramt af en mindre finanskrise, synes jeg det er på tide jeg gør mig et godt køb.
Jeg har mistet mine elskede bikerstøvler, som jeg ellers have et nært forhold til. Jeg har savnet at smutte i et par rå støvler til alt lige fra kjoler, nederdele, shorts og til jeans.

Nu har jeg bestilt nogle nye, som jeg faktisk er rimelig forelsket i.
Jeg elsker detajlen med den blå lynlås bagpå og så bare at de er så rå.

Cablee - Black Leather main view
Cablee - Black Leather heel view

Ingen kommentarer:

Send en kommentar