onsdag den 16. maj 2012

Hej smør

Sikke et dejligt gensyn jeg har med dig min savnede blog.
Det er hverken fordi jeg har været uvenner med dig, eller fordi min tid har været knap.
Jeg har ikke blogget i over et måned pga. andre omstændigheder, hvilket jeg synes at mine læsere og ikke mindst dig min blog fortjener at vide.
Der er sket forskellige ting i mit liv som har gjort at jeg ikke har kunne finde overskud til at blogge, hvilket jeg tidligere har nævnt finder meget vigtigt da min blog er et helthjertet projekt.
Jeg har ikke længere en kæreste og jeg er nu flyttede til min elskede by Århus, hvilket har givet mig meget men også fyldt meget i mine tanker og skubbet min tidligere trygge hverdag tilside. Men nu er jeg klar til at blogge igen, og jeg håber ikke du har glemt mig, for jeg har bestemt ikke glemt dig.

- Som sagt har er jeg jo flyttet i lejlighed i Århus. Sammen med Caroline og Cathrine. Vi har fået den lækreste lejlighed på Skovvejen og vi klager ikke. Jeg har også tænkt mig at lægge et par billeder ind, så vi kan skabe lidt misundelse herinde på bloggen. ;-)

Jeg er desværre syg i dag, og ligger bare i sengen og har ondt af mig selv med nudler, brækspand og massere af cola, da det jo er godt for maven. ;-) Jeg håber I alle får en dejlig onsdag. Og som I kender mig bedst skal dette indlæg selvfølgelig også afsluttes med et billede eller ti.




Olivia med smør ^

2 kommentarer:

  1. WOW! et nuttet billede!:-)
    Din blog er altså super god, med fine billeder!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellere end gerne forbi, hvis du har lyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Maria. Det er altid så dejligt med sådan en sød kommentar! :-)
      Jeg vil meget gerne smutte forbi din blog, bestemt!
      Knus Maja.

      Slet