lørdag den 19. maj 2012

Små glæder

Jeg har haft en super skøn dag. En dag jeg er nødt til at dele med få billeder og massere af ligegyldig tekst. En tur i Marselisborg skov og derefter kræmmermarked er altså lige noget for undertegnede. Så bliver en tur i byen altså overvurderet. Ja det er vildt det kommer fra min mund af, men nu skal man jo også tage det meste af det her med et gran salt, så der fik jeg lige fraskrevet mig denne udtalelse, så nej kan jeg ikke hænges op på. Nå linedanser bliver jeg aldrig, da den elegante del ikke kan findes, men jeg vil også sige til mit forsvar at det er en meget lille pind jeg balancerer på. Men hvis det hele nu ikke SKAL handle om mig, i mit ellers nok så egoistiske univers, kan I jo rulle musen ned og se to skønne, smukke, fantastiske og unikke mørkhåret piger, også kaldt brunetter, men det er personlig et ord jeg ikke har taget til mig endnu. Det er pigerne jeg bor sammen med, og de er bare skønne. Det er også dem som jeg skal tilbringe min lørdag aften med. HERLIGT!
God aften til alle og enhver. Fra Maja.




Lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

Ingen kommentarer:

Send en kommentar