fredag den 10. februar 2012

10 febuar 2012

Godmorgen Maja.
I dag er det fredag, og jeg har endelig fået min computer tilbage fra reperation.
  Jeg har prøvet at lave indlæg på min mobil, men det fungerer bare ikke optimalt.
_______________________________________________________________________

 I dag er der 11 dage til jeg tager til Egpyten, og jeg vil hver dag inden jeg rejser lave et lille indlæg som har noget med det at gøre, ikke for jeres skyld, medmindre I hedder Caroline og Cathrine, men for min egen da jeg tror at tiden på denne måde kan gå lidt hurtigere, for når det kommer til tålmodighed, er min på størrelse med en med en meget lille genstand som jeg ikke lige kan finde på nu.
Dog vil det hele ikke have noget med Egypten at gøre, jeg har dog andre ideer som der nok også skal blive plads til, så håber selvom der har været en lille pause, at I igen vil læse med på min blog.
Kærlig hilsen Maja.

Billedet er sat ind, fordi jeg godt kan lide mit make-up og fordi der ligesom manglede et billede. :-)
Om lidt skal jeg i banken, men jeg vender stærkt tilbage med et nyt indlæg derefter. God formiddag.
_________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar